« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Interpelacje radnych.

5. Sprawozdanie Burmistrza Tuchowa z działalności w okresie między sesjami.

6. Dorobek Klubu Sportowego ALFA Siedliska na przestrzeni 55- letniej działalności.

7. Ocena zasobów pomocy społecznej za 2021 rok.

8. Sprawozdanie z działalności merytoryczno-finansowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Tuchowie za 2021 rok.

9. Informacja o działalności Ochotniczej Straży Pożarnej w Gminie Tuchów.

10. Przedstawienie Raportu o stanie Gminy Tuchów za 2021 rok.

11. Przeprowadzenie debaty nad raportem o stanie Gminy Tuchów za 2021 rok.

13. Przedstawienie dokumentów do udzielenia absolutorium Burmistrzowi Tuchowa za 2021 r.

1) przedstawienie sprawozdania finansowego za 2021 rok, sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Tuchów za 2021 rok oraz informacji o stanie mienia Gminy Tuchów za 2021 rok;

2) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2021 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego;

3) przedstawienie uchwały Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Tuchowie w sprawie zaopiniowania Sprawozdania Burmistrza Tuchowa z wykonania budżetu gminy za rok 2021 oraz wniosku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Tuchowa za 2021 rok;

4) przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej dotyczącej wykonania budżetu Gminy Tuchów za 2021 rok oraz wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Tuchowa za 2021 rok;

5) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Tuchowie w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Tuchowa za 2021 rok.

16. Podejmowanie uchwał:

5) w sprawie zmian w uchwale nr XXXIX/371/2021 Rady Miejskiej w Tuchowie z dnia 29 grudnia 2021 roku w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Tuchów na lata 2022-2034,

7) w sprawie udzielenia pomocy finansowej na rzecz Województwa Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich Województwa Małopolskiego”.

17. Odpowiedzi na interpelacje.

18. Zapytania i wolne wnioski.

19. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej